المملكة التمورية العراقية

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بك يا زائر في المملكة التمورية العراقية

3 مشترك

بنت رسبت في الثانوية العامة شوفوا عملت ايه !!!!!

zozo altaymorya_t_d
    zozo altaymorya_t_d
    تموري vip
    تموري vip

بنت رسبت في الثانوية العامة شوفوا عملت ايه !!!!! Empty بنت رسبت في الثانوية العامة شوفوا عملت ايه !!!!!

مُساهمة من طرف zozo altaymorya_t_d السبت نوفمبر 14, 2009 2:27 pm

بنت رسبت في الثانوية العامةوهي فى طريقها للبيت وفكرت تقول لاهلها بساحتارت كيف تقولهم و بعد ساعات طويله من التفكير طلعتبهذه الفكرة الخطيرة وهى .......:: انها دخلت وخرجت البنت من البيت من غير ما احد يعلم وحطت رسالة فوقالسرير وبعد ما احست امهاانها اتأخرت عليها وبدات تقلق راحت لغرفتها تشوفهيا موجوده ولا لا ولاحظت الرساله فوق السريرفتحتها الام وبدات تقراها وهيترتجف من اللى مكتوب في الرساله ..... وادى نصالرساله اللى قرأتها شوفتوا انا مش حرمكم من حاجه ازاى :: عزيزتى / ماماتحيه طيبه وبعد ....

انا اتزوجت واحد واناحامل منو دلوقتى وساكنه معاه في الشقه وهو شغال في المخدرات وانا روحت اشتغلت معاهومش هزورك خالص الا بعد عشرين سنه عشان تشوفى احفادك وهما كبار ,,, وعلى فكرهالراجل اللى متجوزاه عندو مرض خطير ( الايدز ) اصلوا بيمشى مشي بطال اليومين دول ... وهو قاعد يتعالج منها دلوقتى ..... وعن نفسى احب اخبرك انى كويسه بس مطلوبه منمكافحه المخدرات ومحكومه عليا انا وجوزى بالاعداااااام ..

واخر الكلام سلام ....

ملحوظه مهمه : انا كنت بكدب عليكي وانا قاعده عند البت سعادجارتنا وحبيت اكتبلك الرساله دى عشان تعرفى ان في مصايب اكبربكتيييييييييييييييييييييير من مصيبه رسوبى في الثانويه العامه .. .................................................. .................................................. ............................

ويارب يعجبكم واشوف ردودكم
    سيد العاطفي
    سيد العاطفي
    تموري vip
    تموري vip

بنت رسبت في الثانوية العامة شوفوا عملت ايه !!!!! Empty رد: بنت رسبت في الثانوية العامة شوفوا عملت ايه !!!!!

مُساهمة من طرف سيد العاطفي الأحد نوفمبر 15, 2009 1:50 am

ههههههههههههههههههههههههههه
    كلش حلوة فرحتينا الله يفرحك
    zozo altaymorya_t_d
    zozo altaymorya_t_d
    تموري vip
    تموري vip

بنت رسبت في الثانوية العامة شوفوا عملت ايه !!!!! Empty رد: بنت رسبت في الثانوية العامة شوفوا عملت ايه !!!!!

مُساهمة من طرف zozo altaymorya_t_d الإثنين نوفمبر 16, 2009 6:36 am

تسلم على احلى رد _يمعود وعليش نزعل الدنيا ماتستاهل وان شاء الله كلنا نضحك وماكو زعل
    MUAYED
    MUAYED
    الادارة العليا للرابطة العراقية
    الادارة العليا للرابطة العراقية

الموقع : العراق العظيم والمملكة التمورية العراقية لعشاق تامر حسني

مُساهمة من طرف MUAYED الإثنين نوفمبر 16, 2009 9:24 am

هههههههههههههههه عاشت الايادي
    zozo altaymorya_t_d
    zozo altaymorya_t_d
    تموري vip
    تموري vip

مُساهمة من طرف zozo altaymorya_t_d الإثنين نوفمبر 16, 2009 2:23 pm

تسلم

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء مايو 01, 2024 11:09 pm