المملكة التمورية العراقية

المملكة التمورية العراقية

مرحبا بك يا زائر في المملكة التمورية العراقية


    Omar & Salma 3 - Full Album 2012 - Ripped From Original CD @ 320 Kbps

    شاطر
    avatar
    MUAYED
    الادارة العليا للرابطة العراقية
    الادارة العليا للرابطة العراقية

    عدد الرسائل : 2778
    العمر : 33
    الموقع : العراق العظيم والمملكة التمورية العراقية لعشاق تامر حسني
    نقاط : 4433
    السٌّمعَة : 17
    تاريخ التسجيل : 26/11/2008

    Omar & Salma 3 - Full Album 2012 - Ripped From Original CD @ 320 Kbps

    مُساهمة من طرف MUAYED في الإثنين مارس 12, 2012 2:27 pm

    Kbps






    Tamer Hosny - Omar & Salma'3 Album 2012

    Ripped From Original CD @ 320 Kbps

    Track List : -

    01.Atef.W.Faten
    02.Gara Eih Ya 3een
    03.Alletly Neb3eed
    04.Nos Lam7a
    05.Bent Kazina

    Download

    MediaFire - 4shared - Mirrors - S.Mirrors







    Lyrics :




    1 - عاطشف و فاتشن

    مراتك دى أم عيالك و هى اللى فى الدنيا بقيالك
    متجرحش يوم مشاعرها و متقولش خيرها فـ غيرها
    دى مراتك أم عيالك و لو أنت أمك دعيالك
    خليك شاب سيطرة و متخليش واحدة من أياهم تجيبك لورا
    نادوا على عريسنا الأمور .. يا عاطشيف يا عاطشيف
    قولوا لعروستنا مبروك .. يا فاتشين يا فاتشين
    يا ويله اللى ينسى مراته و يعمل غلطة حياته
    أصحى و فوق يا برنس
    أصحى و فوق يا مدير ركز بقى يا كبير
    و خليك جدع و كفاءة و كفاية بقى تتشاءة
    أياك تبيع الدهب و تاخد مكانه زلط
    بيتك حرام يتخرب و تعيش علطول فى غلط

    يا عاطشيف يا عاطشيف .. يا فاتشين يا فاتشين
    قول يا شألشا

    مراتك دى هى الليلة .. يا عاطشيف يا عاطشيف
    و هى اللى لمة العيلة .. يا فاتشين يا فاتشين
    و هى اللى واقفة و سدة و جمبك وقت الشدة
    طب ليه العك ليه ليه العك ليه
    ليه العك ليه و أنا وحشة ولا إيه
    عاطف عاطف يا تيفا يا طفطف
    من النهاردة هنبطل نستظرف
    أنسى أى واحدة عرفتها يوم من أيامك
    مش بس فـ حياتك ولادك ركز فـ المدام
    و لو ضميرك نايم قوله أصحى يلا و فوق
    متخليش مراتك الحلوة تاخدك من أمك و أبوك
    و متعملش اللى يدينك و متمشيش ورا شياطينك
    دى هى اللى بتحبك هى اللى بتحبك
    طب قسم يا فنانس حلاوتك يا فنانس
    و طول فى التقسيمة و رقصنى بهز و كرف
    طب بيسى بيسى بيسى و أبعد كده عن قميصى
    و على رأى المثل قال يا قاعدين موقفتوش ليه






    2 - جرى إيه يا عينى

    يا عينى ليه بتدمعى ما حبيبنا سابنا خلاص و راح
    دلوقتى نفسك ترجعى و مستعدة تنسى الجراح


    ليه كده يا عينى ؟؟
    من تانى يوم فى فراقنا أنا و أنتى ليه أشتاقنا
    مش كنا قولنا وداع مش كنا خلاص فارقنا
    دلوقتى إيه غيرنا ع البعد ليه ما قدرنا
    من تانى يوم أنا و أنتى رجعنا ليه فـ كلامنا



    جرى إيه يا عينى هو أنتى برضه هتكسفينى و تبكى بجد
    و أحنا اللى عمرنا ما عملناها مرة و بكينا فـ يوم على حد
    ما تردى عليا ولا هى مش أى حد

    ...
    بعدنا يا قلبى عنه و لسة كلامنا عنه
    و كمان واحشنا أكتر و البعد مفيش أصعب منه
    و قولنا هننسى فـ ثانية و أكيد هتحلى الدنيا
    و أتارى كلامنا حاجة و الفعل ده حاجة تانية







    3 - قالتلى نبعد

    قالتلى نبعد قولت عادى بعد شوية لقيتنى عادى
    برجع فى كل كلامى فـ ثانية بجد هموت و أرجع
    روحت أشوف كده من بعيد لقيتها عايشة و الدنيا عيد
    دمى أتحرق و قلبت الدنيا و هى ولا بتسمع



    أنا كنت ماشى و مش راجع غير لما تيجى و كلك شوق
    متهزريش ده أنا كده واقع أنا لاذم أخد بالى و أفوق
    أنا كنت ماشى و مش راجع ركزى معايا الله يخليكى
    متهزريش ده أنا كده واقع و هياكلوا وشى الناس يرضيكى

    ...
    يعنى إيه مبقتش قادر أستغنى عنك ولا إيه
    أنا كنت فاكر قلبى جامد بس كده أنا خوفت عليه
    و اللى تاعبنى لما جيتلك معرفش كنتى فرحانة ليه
    فرحانة ماشى بتضحكى و هقولك إيه







    4 - نس لمحه

    حلاوتها و هى ماشية بتدلع فـ الهوى
    50 60 70 80 مليون شاب أستوى
    بتقولى عايز لمحة واحدة ولا نص لمحة
    و ده كله كان من نشرة واحدة لوحتنى لوحة
    خلتنى أميل شمال و يمين
    و محسوبكم فى المأوحة على أعلى مستوى






    5 - بنت لذينة

    أول ما أفتح عينى زى زمان بنادى
    على حبيبى و نور عينية و ذكرياتى
    كانت زمان عينى تفتح بتلاقيه
    دلوقتى بندهله بقلبى و مش لاقيه

    واحشنى صوته و لمسته سكوته و كلامه
    و تفاصيل كتير أوى حلوة بينا فى أيامه
    ده هو اللى كان فى حياتى أقرب حد ليا
    كان الأمان دايما لقلبى و لعينية



    الدنيا دى بنت لذينة عمالة بتخبط فينا
    و فيه إيه هنعمله بإيدينا طب نعمل إيه
    إنسان حلمت ببكرة معاه و رتبت نفسك كده وياه
    و فى لحظة بقى مش من حقك تسأل عليه

    ...
    ماشية الحياة و مغمضين دايما عينينا
    حبيت سنين و يلا عدى العمر بينا
    و اللى نعيشله عمرنا و نكون حياته
    بندعى بعد سنين نكون من ذكرياته






    _________________


    اهلا وسهلا بكم في المملكة التمورية

    اي مشكله تواجهكم راسلونا على الايميل التالي

    muayedtemo@yahoo.com

      الوقت/التاريخ الآن هو السبت نوفمبر 18, 2017 4:15 pm